קניית רכב חדש

מערכת שורש  כב חשוון, תשפב  10/28/2021

בהתאם לעלות של האוטו ולסכום הכספי שיש ברשותו של הלקוח, הוא מחליט אם לקנות רכב חדש באמצעות הסכום שיש ברשותו ועבור היתרה לקבל מסוכנות הרכב הלוואה
.......................

קניית רכב חדש

רכב חדש
במשפחות רבות נוצר צורך לקנות רכב גדול ומרווח יותר כדי שיהיה מקום לכל הילדים כשנוסעים יחד. נהגים רבים מתלבטים אם לקנות רכב חדש או רכב יד שנייה, לאור היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאופציות הללו. רכב חדש הוא בדרך כלל איכותי, מגיע עם יריעות הניילון ויוצר התרגשות גדולה בבית. הרכבים החדשים מיוצרים לאחר עבודות מחקר של יצרני המכוניות ובהתאם לכך הם מתכננים ומייצרים רכבים מתוחכמים, בעלי נוחות מקסימלית וברמה בטיחותית גבוהה במיוחד. לעומת זאת כאשר קונים רכב יד שנייה, מקבלים את היסטורית הטיפולים שבוצעו ברכב זה וכך אפשר לראות אם היו בו תקלות משמעותיות כמו החלפת מנוע, אם הוא עבר תאונה ובוצעו בו תיקונים והחלפות של חלפים אקוטיים.

כאשר נוסעים ברכב חדש, הנהג יודע שהוא ייסע פרק זמן ארוך ללא כל תקלות. אך כאשר מדובר ברכב יד שנייה או יד שלישית, עלולות לצוץ תקלות שונות תוך פרק זמן קצר. כמו לדוגמה ריקון של המצבר כיוון שהוא הותקן לפני כשנתיים. במקרה זה יהיה על הנהג להתקשר למוקד השירות, כדי שהמכונאי יבצע עבורו החלפת מצבר לרכב עד הבית וכך הוא יוכל להמשיך בנסיעה. אין זה אומר שלא יהיו ברכב הישן תקלות נוספות ולכן יהיה צורך להגיע למוסך לתיקון של תקלות ספציפיות וגם לביצוע של טיפולים שוטפים בהתאם לכמות הקילומטרים שביצע רכב זה.

העלויות של קניית רכב חדש
לאור כל היתרונות של רכב חדש, אין ספק שזו האופציה העדיפה. הנהג בוחן את העלויות של הדגמים של הרכבים שמתאימים למשפחה. במקרים רבים האופציה המועדפת היא רכב של שבעה מקומות כך שהמקום יהיה מרווח ונוח לילדים, למבוגרים וגם לכל הציוד.

איזה רכב כדאי לקנות
כדאי להתייעץ עם חברים וקרובי משפחה שרכשו לא מכבר מכוניות חדשות ולברר איתם איזה דגם הם רכשו ואם הם מרוצים מהתפעול היום יומי של מכונית זו. לאחר שמיעת ההמלצות הרבה יותר קל לקבל החלטה. הקונה יחליט אם הוא מעוניין בדגם של גיר אוטומטי או ידני כך שיהיה נוח לכל הנהגים ולבחור את הצבע הרצוי מתוך מלאי הרכבים הקיים.

בהתאם לעלות של האוטו ולסכום הכספי שיש ברשותו של הלקוח, הוא מחליט אם לקנות רכב חדש באמצעות הסכום שיש ברשותו ועבור היתרה לקבל מסוכנות הרכב הלוואה בתנאים מועדפים. כך הוא ישלם סכום קטן יחסית בכל חודש לחברה המלווה ותוך פרק זמן קצר הרכב יהיה שלו לחלוטין. בדרך זו הוא חוסך טיפולים מיותרים במוסך שיעלו לו סכומים גבוהים, מה שלא קיים באופציה של רכישת רכב חדש.

קבלת רכב חדש
אם הרכב כבר קיים פיזית בארץ, אנשי המוסך יבצעו את ההכנות הנדרשות כולל קביעת מספר הרישוי של הרכב החדש ותוך כמה ימים הלקוח יעביר את התשלום, יקבל את ההלוואה על ההפרש ויוכל לקבל את הרכב החדש. נסיעה טובה ובטוחה !